Eczane’de Güçlü Müşteri Yönetimi – (ANKARA) – Ücretsiz & Sertifikalı

eczane-de-guclu-musteri-yonetimiDeğerli Meslektaşlarımız;

Ankara İl Temsilciliğimiz tarafından sunulan Ücretsiz ve Sertifikalı eğitim programımız aşağıda bilgilerinize sunulur.

Kurumumuz ve Eğitimlerimiz T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı desteklidir. Belge verilecektir.

Kontenjan: 100 Kişi ile sınırlıdır. Eğitime katılmak için sayfanın en altında bulunan formun doldurulması gerekmektedir.

Ücretsiz olarak gerçekleşecek eğitim programımıza tüm meslektaşlarımız katılabilir.

Tarih: 8 Haziran 2014, Pazar

Saat: 13:00

Yer: Princess Hotel Kızılay

Adres: Ziya Gökalp Caddesi No:8 Kızılay / ANKARA

(Hotel Hakkında detaylı bilgi ve harita için tıklayınız.)

Eğitimin temel amacı, teknisyenlerin hastalarla/müşterilerle daha bilinçli ve doğru iletişim kurmalarına katkıda bulunarak; iletişimdeki olası çatışmaları önlemek, müşteri devamlılığı sağlayan ve aynı zamanda müşteriden müşteri üreten çalışan ruhuna sahip olmak, eczane içerisinde her durumda müşteri ilişkisini kontrol edebilmek, müşterilerle nasıl iletişim kurulması gerektiğini daha kapsamlı görerek, müşterilerle olan iletişimde yapılması ve yapılmaması gerekenleri öğrenmek, dolayısıyla kurum içi verimi arttırmaya yardımcı olmaktır..

Program Destekçimiz hakkında:

Bu eğtim programı, dünyada insana ait iç ve dış güzellik alanında devrim yaratan çalışmalarıyla, artık İstanbul’dada yerini alan DasSpa Wellness & Clinic & Academy’in katkılarıyla sunulmaktadır.  Nişantaşı Üniversitesi Öğretim Görevlisi, Cilt Bakım Uzmanı Berrin Çetiner’in Eczane müşterilerine yönelik “Güzellik ve Dermokozmetik (Dermakozmetik) Ürünler ” konusunda uygulamalı bir eğitimi olacaktır. (facebook.com/DasSpa.Mashattan)

Program, DasSpa Wellness adına Sn. Berrin Çetiner’in sunumu  ile başlayacak ve sonrasında Hülya Konar’ın ana eğitim programı ile devam edecektir.

 

Eğitmen: Hülya Konar

NLP Terapisti ve Eğitmeni

Kurumsal/Bireysel İş, Marka ve Yaşam Geliştirme Koçu

Hulyakonar.com

Facebook/hulyakonar

Twitter/hulyakonar

Hem bireysel hem de kurumsal alanda farkındalık arttırıcı, pozitif psikoloji uygulamalarıyla bütünleştirerek hazırladığı dönüşüm odaklı kişisel gelişim eğitimleri ve profesyonel koçluk çalışmalarına Holistic Transformation Institute’de öğrenme ve öğretme isteğiyle dolu Eğitmen ve Koç olarak devam eden, ana yaşam ilkesi “Öğrenen, öğreten ve paylaşan kişi yaşar.” olan Hülya Konar, Uludağ Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezunudur, NLP (Neuro-linguistic programming) Trainer and Therapist, NLP Life Coach, EFT Master, Usui Reiki Master, Karuna Ki Master, Hatha Yoga instructor/Trainer, Zumba Dans instructor, Kahkaha Yogası Liderliği yetkinlik ünvanlarına sahiptir, 2009 yılından buyana Meditasyon (Osho, Vipassana, Raja) yapmakta ve yaptırmaktadır. Meditasyon çalışmaları; Hindistan Uluslararası Vipassana Akademisi’nden S.N.Goenka’dan öğrendiği Vipassana Meditasyonu temellidir. İş ve çalışma psikolojisi konusunda hem bireylere hem kurumlara koçluk desteği vermektedir. Yoğun stres altında çalışan, iş ve özel yaşam kalitesini arttırarak hem kriz anlarıyla başa çıkabilerek daha doğru kararlar verebilme yetisinde artış hem de pozitif ve yaratıcı düşünme potansiyellerini ortaya çıkarmak isteyen kişiler için hazırladığı “Mucize” isimli sesli meditasyon projesinin prodüktörüdür. “Mucize” serisinin ilk halkası olan “Beyaz” Hülya Konar’ın sesli meditasyonlarından oluşan 1 adet CD & Olumlu Düşünme ve Yaşama Kılavuzu içerir. Pek çok web kanalında yazı, analiz ve makaleleri yayınlanmakta, üniversitelerde öğrencilere yönelik kişisel değişim ve dönüşüm konularını içeren çeşitli seminerler vermektedir. Kadını destekleme ve mesleki eğitim kazandırma konusunda, işyerinde mobbinge uğrayan çalışanlara destek hususunda ve ayrıca özürlüler yararına yapılan pek çok sosyal sorumluluk projesinde profesyonel iş kimliği ile aktif olarak görev almış ve almaya devam etmektedir.