Eczane’de Güçlü Müşteri Yönetimi Eğitimi Gerçekleşti

Derneğimiz Ankara İl Temsilciliği tarafından 08 Haziran 2014, Pazar günü gerçekleştirilen Eczane’de Güçlü Müşteri Yönetimi eğitimi 80 kişinin katılımı ile Ankara Princess hotel konferans salonunda gerçekleşti.

Program Nişantaşı Üniversitesi öğretim üyesi ve Das Spa wellness & clinic & academy İstanbul kurucusu Berrin Çetiner’in Dermakozmetik (Dermokozmetik) anlatımıyla başlamıştır.

Dr.Yaman ER tarafından ürünlerin kullanımı ve cilt tiplerine yönelik kısa sunum olarak devam etmiştir.

Eczane’de Güçlü Müşteri Yönetimi programı Hülya KONAR’ın anlatımı ile gerçekleşmiştir.

Programın sponsorluğunu Das Spa wellness&clinic&academy ve Ekson Farma Sağlık Ürünleri Ltd. Şti. üstlenmiştir. Sponsorlarımıza katkılarından ve bizlere verdiği destekten dolayı teşekkür ederiz.

ECZANE TEKNİSYENLERİ VE TEKNİKERLERİ, SOSYAL VE KÜLTÜREL GELİŞİM DERNEĞİ